:)

sobota, 13 lipca 2013

I want to feel alive again

Czesc..
Ojej ale dziwnie pierwszy raz pisze notkę na telefonie gdyż mój laptop odmówił posłuszeństwa, jestem tym faktem niezwykle oburzona, mam nadzieje ze zdjęcia, muzyka filmy i ebooki nie zostaną z niego usunięte bo chyba bym tego nie przeżyła.
Co do mojego wczorajszego dnia to był strasznie nudny, wysprzatalam calutki dom na błysk po czym położyłam się w lizku z postanowieniem, ze nie zasne dopóki nie przeczytam do końca " ciemniejsza strona Greya" i tak też zrobiłam, zawzielam się i z okularami na nosie dałam rade przeczytać owego e booka na telefonie, oczy bolały mnie niemiłosiernie, ale cóż trzeba się poświęcić dla ukochanej lektury.
Dzisiaj od rana po zjedzeniu śniadania ściągnęłam sobie " nowe oblicze Greya" czyli trzecia i ostatnia część trylogii o jakże cudownym Christanie. Sadze ze też ja juz dzisiaj skończę bo przecież nic ciekawszegodo roboty nie mam.
Jutro jest ten wyczekiwany przeze mnie dzień, a mianowicie moja mamusia wraca z sanatorium. Jedziemy po nią z tata do Inowrocławia. Juz nie moge się doczekać kiedy ja zobaczę, te 3 tygodnie bez niej były dla mnie koszmarem. Jednak nie ma to jak mamusia :)
Teraz bede próbowała dodać zdjęcia, ale jeśli mi się nie uda to nie gniewajcie się na mnie, telefon to jednak nie komputer xd
Trzymajcie się ciepło kochani :))
Jednak mój telefon nie jest ani androidem ani iphonem tylko zwykłą Nokia z Windows Phone także zdjęć nie udało mi się dodac
. Niestety, uwierzcie mi ze też nad tym ubolewam. Lecz jeśli jest jakiś sposób by dodać zdjęcia i ktoś z was czytających wie jak to proszę o podpowiedz byłabym BARDZO wdzięczna :)))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz