:)

środa, 10 lipca 2013

everything is great, thanks for asking

Cześć.
Dzisiaj trochę późno ale grunt, że w ogóle jestem :)
Bardzo miło i optymistycznie spędzony dzień z moją Kasią.
Poranna wiadomość od mamy która od 3 tygodni przebywa w sanatorium mnie zabiła... ale nie będę tu o tym pisać bo to raczej bardzo prywatna sprawa. W każdym razie strasznie mnie to podłamało.
Ale staram się myśleć pozytywnie i nie dopuszczać do siebie złych myśli, będzie dobrze prawda ?
Wracając do dnia z Kasią... Przyjechałam do niej pociągiem o godzinie 10.04... to nic, że ją obudziłam, bo przecież jak długo można spać... zjadłyśmy śniadanie, jak zwykle spaliłyśmy miliony papierosów i przegadałyśmy wszystkie problemy setki razy rozważając wszelkie wyjścia z sytuacji, kocham ją za to, że nie omija złych tematów tylko po prostu chce je rozwiązać, nie zbywa mnie odpowiedziami typu '' yhym.. tak już się zdarza'' tylko będzie rozmawiać o tym tak długo aż nie dojdzie do rozwiązania :)
Warto mieć takich przyjaciół przy sobie, nie wiem co bym bez niej zrobiła.
Poszłyśmy na trip do tesco, gdyż chciałam sobie kupić nowe markery do rysowania... niestety owych nie było i wróciłam z pustymi rękami.
Mamy z Kasieńką faze na instagrama, więc większość moich zdjęc na blogu będzie pewnie robione telefonem, nie gniewajcie się za to. Ubolewam nad tym iż instagraa mam tylko na tablecie gdyż na windows phone nie można mieć tej aplikacji.. to niesprawiedliwe...
W niedziele jadę z tatą po mamę do Inowrocławia, więc postaram się zrobić jakieś fajne zdjęcia i opublikować tutaj mini fotorelacje z tego wyjazdu.
Mam nadzieję, że cieszycie się iż tu wróciłam...

ps. znacie jakieś fajne piosenki ? Mam ochotę odświeżyć playliste na Ipodzie :)

Jeśli chciałbyś zacząć ze mną korespondecje, lub po prostu wysłać mi kartkę z twojego miasta chwaląc się jego pięknem napisz do mnie na mejla : funny@vp.pl ! ODPISZE NA KAŻDY LIST I KAŻDĄ KARTĘ!!!
Nikogo nie zmuszam do takiego sposobu poznawania ludzi ale uważam, że to coś fajnego, wiec czemu nie ? przecież to pamiątka na całe życie ;)
Nie szukam przyjaciół, mi chodzi tylko i wyłącznie o piękno i prostotę przekazywaną w listach, bo to zanikająca tradycja, a ja choć w jakimś stopniu chce ją zatrzymać :))


JEŚLI JUŻ TU JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !

Jeśli chciałabyś nawiązać ze mną współpracę pod postacią np : wymiany bannerów to śmiało pisz na maila : funny@vp.pl .
PS. wymyśliłam pewien cykl na blogu... otóż chodzi o to by chętne osoby zgłosiły się do mnie bym przeprowadziła z nimi wywiad.. wszystkim chętnym wyśle te same oryginalne pytania na mejla, a później umieszcze wszystkie wywiady w postach na blogu. Będę robiła tak często jak będę mogła wymyślając nowe pytania :) Więc błagam zgłaszajcie się. KAŻDY WYWIAD BĘDZIE PUBLIKOWANY :)) ZGŁASZAJCIE SIĘ NA MAILA FUNNY@VP.PL W TYTULE WPISUJCIE ''WYWIAD'' A W TREŚCI'' ZGŁASZAM SIĘ'' WTEDY WYŚLĘ WAM PYTANIA :)

Kocham was
Wasza Charlie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz