:)

wtorek, 9 lipca 2013

come back... again

Eh... po raz setny przepraszam, że tak długo tu nie zaglądałam, ale jak zwykle straciłam wenę, ochotę i motywacje do jakiegokolwiek działania. Ale to przecież nic nowego. Codziennie włączając komputer miałam w glowie '' musze napisać jakiś post'' ale wchodząc na bloga zdawałam sobie sprawę iż nie mam o czym pisać... choć w sumie to nie prawda... mam w notatniku mnóstwo pomysłów na posty.. ale mam objawy lenistwa pospolitego i najzwyczajniej w świecie mi się nie chce. Może teraz znowu wróciłam na jakiś czas... Bóg wie ile postów zdąże napisać zanim znowu moja choroba da o sobie znać... tak lenistwo to choroba ;p
W kazdym razie... znalazłam sobie pracę... chujową bo chujową ale jakieś pieniądze są.. lepsze to niż nic prawda ? Nadal jednak szukam czegoś w czym bym się spełniała i szła do pracy z uśmiechem na twarzy a nie z miną pt '' ja pierdole jak mi się nie chce''. Szukam pomysłu na siebie ale chyba jeszcze do tego nie dojrzałam... nie wiem czy w ogole kiedyś dojrzeje.
Licze, że o mnie nie zapomnieliście :)
A teraz parę zdjęć z ostatniego czasu, kiedy mnie tu nie było :)

Pamiętny grill, który chyba każdy zapamięta do końca swoich pieprzonych dni ! ahaha

Przejaw mojej twórczej natury, czyli namiastka mojego pokoju :)

zabawa instagramem ;p

Bo my lubimy z Górną takie zakraplane wieczory :)

 zakupy z chłopakami czyli w poszukiwaniu idealnej koszuli :)


tak teraz podróżuje.. ostatni pociąg do Poznania 21.14 czyli podróż do mojej Kasieńki :)

zakupy part 2 tym razem w poszukiwaniu idealnych spodni :)

jarmark świętojański - koncert Hello Mark


 noc kupały *_*

gdy następnym razem wpadniemy na pomysł nocki nad jeziorem zastanowimy się kilka razy... 
choć było ZAJEBIŚCIE na 1 2 3 zapominamy :)

a to już ostatnie zdjęcie z niedzielnego wypadu nad jezioro :)

To chyba wszystko.. trzymajcie za mnie kciuki bym wytrzymała dłużej niż ostatnio :))
Niedługo też wznowie akcje z wywiadami :))



Jeśli chciałbyś zacząć ze mną korespondecje, lub po prostu wysłać mi kartkę z twojego miasta chwaląc się jego pięknem napisz do mnie na mejla : funny@vp.pl ! ODPISZE NA KAŻDY LIST I KAŻDĄ KARTĘ!!!
Nikogo nie zmuszam do takiego sposobu poznawania ludzi ale uważam, że to coś fajnego, wiec czemu nie ? przecież to pamiątka na całe życie ;)
Nie szukam przyjaciół, mi chodzi tylko i wyłącznie o piękno i prostotę przekazywaną w listach, bo to zanikająca tradycja, a ja choć w jakimś stopniu chce ją zatrzymać :))


JEŚLI JUŻ TU JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !

Jeśli chciałabyś nawiązać ze mną współpracę pod postacią np : wymiany bannerów to śmiało pisz na maila : funny@vp.pl .
PS. wymyśliłam pewien cykl na blogu... otóż chodzi o to by chętne osoby zgłosiły się do mnie bym przeprowadziła z nimi wywiad.. wszystkim chętnym wyśle te same oryginalne pytania na mejla, a później umieszcze wszystkie wywiady w postach na blogu. Będę robiła tak często jak będę mogła wymyślając nowe pytania :) Więc błagam zgłaszajcie się. KAŻDY WYWIAD BĘDZIE PUBLIKOWANY :)) ZGŁASZAJCIE SIĘ NA MAILA FUNNY@VP.PL W TYTULE WPISUJCIE ''WYWIAD'' A W TREŚCI'' ZGŁASZAM SIĘ'' WTEDY WYŚLĘ WAM PYTANIA :)

Kocham was
Wasza Charlie

1 komentarz:

  1. dobrze wiem, co to brak weny absolutnej:) liczę jednak, że teraz dłużej Cię potrzyma, by zostać i fajne, optymistyczne fotki:)

    OdpowiedzUsuń