:)

wtorek, 26 lutego 2013

koncert NDK

Takie tam my u Kasiuni przed koncertem NDK ! <3
Uprzedzam pytanie : tak już byłyśmy pijane inaczej wątpie czy te zdjecia by powstały hahaha

Jak było na koncercie ?? SUPER , ŚWIETNIE, CUDOWNIE, GENIALNIE!
nie mam słów by to opisać... wskazują na to podrapane jak przez wściekłego kota plecy, posiniaczony brzuch i łokcie... bajka!
Nawet śpiewałyśmy z Yanasem i Mesejah na scenie piosenke '' pusta kiermana''
a zaczęło się od tego że po koncercie złapałyśmy Manolo i poprosiłyśmy o autograf no i jak to my zaczęłyśmy mu śpiewać '' nie ma kasy, nie ma kasy, zamiast kasy masz tłuste basy'' a on tak się ucieszył, że wziął nas na scene żebyśmy zaśpiewały to Yanasowi i tak się zaczęło hahaha

Mamy autografy całej trójki.

I tak najlepszy był koniec kiedy już wychodziłyśmy i NDK wychodziło w tym samym czasie i byli tacy napruci, że nie mogli iść, więc my z Kasieńką pod rączke i ich prowadziłyśmy do taksówki ! <3
podziękowań, przytulasów i buziaków nie było końca ! *__________*

a teraz może troche zdjęć.. ale nie zwracajcie uwagi na mordy.. bo... no cóż.. są straszne haha

z Yanaskiem <3

Sandra, Ja , Kasieńka i Aga

BARDZO PRZEPRASZAM ZA MOJĄ TWARZ ALE NO.. MESEJAH <3




i to by było na tyle.


Jeśli chciałbyś zacząć ze mną korespondecje, lub po prostu wysłać mi kartkę z twojego miasta chwaląc się jego pięknem napisz do mnie na mejla : funny@vp.pl ! ODPISZE NA KAŻDY LIST I KAŻDĄ KARTĘ!!!
Nikogo nie zmuszam do takiego sposobu poznawania ludzi ale uważam, że to coś fajnego, wiec czemu nie ? przecież to pamiątka na całe życie ;)
Nie szukam przyjaciół, mi chodzi tylko i wyłącznie o piękno i prostotę przekazywaną w listach, bo to zanikająca tradycja, a ja choć w jakimś stopniu chce ją zatrzymać :))




JEŚLI JUŻ TU JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !




PS. wymyśliłam pewien cykl na blogu... otóż chodzi o to by chętne osoby zgłosiły się do mnie bym przeprowadziła z nimi wywiad.. wszystkim chętnym wyśle te same oryginalne pytania na mejla, a później umieszcze wszystkie wywiady w postach na blogu. Będę robiła tak często jak będę mogła wymyślając nowe pytania :) Więc błagam zgłaszajcie się. KAŻDY WYWIAD BĘDZIE PUBLIKOWANY :))

PS. BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚCIE KLIKALI W REKLAMY NA BLOGU GDYŻ BIEDNE ZE MNIE DZIECIE ;PP

Kocham was.

Wasza Charlie :)




3 komentarze:

  1. jak na pijane to wyglądacie super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :O Jakie przeżycie ! Kocham ichhh !!!!!! O jejuu śpiewać z nimi na sceniee <3 Zazdrooszczę :)

    OdpowiedzUsuń