:)

piątek, 4 listopada 2011

I'm your little girl




Przypomnijmy sobie lato.... fajne było prawda ? cudowne...
Leżę sobie właśnie na łóżku z półlitrowym kubkiem kakao i słucham płyty Pink Floyd <3
Obok czeka jesienna książka która ma za zadanie uprzyjemnić mi ten weekend, który spędzę calutki w domu...
Wiecie co ? UWIELBIAM WAS!
Nawet nie zdajecie sobie sprawy ile radości daje mi każdy wasz komentarz, każde odwiedziny...
Bardzo dziękuje ! :***


The one hand throws the whiskey
And the other throws the gun
As he cries out to the heavens

9 komentarzy:

  1. Zakochałam się w tym zdjęciu <3 Nowy numer mojej gazety, nowa stylizacja www.white--weasel.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram ankyl.. Blogowanie daje wiele radości, ale odwiedziny i komentarze to już zupełnie : ]

    TyŚka~♥

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm kakao,
    miłej lektury życzę : *

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. To my tobie powinniśmy dziękować za to że możemy oglądać i czytać tak zajebiste rzeczy <33

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie ogromna radość, że komuś coś się podoba w kogoś blogu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia. aww.. lato.<3 tęsknię za tą porą roku. :) Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń