:)

niedziela, 31 marca 2013

Wesołych świąt !


Przepraszam, że znowu zrobiłam sobie przerwę ale wena bawiła się ze mną w chowanego i nie mogłam jej znaleźć, teraz aktualnie leże w łóżku objedzona śniadaniem i słodkościami. A jak tam wasze święta ? 
Ja w tym roku spędzam je tylko z mamą i babcią, zastanawiacie się co z tatą ? hm... moi rodzice są w trakcie rozwodu, a tata się do mnie nie odzywa więc oto odpowiedź. 

Weszłam tylko na chwilkę życzyć Wam wesołych świąt, żeby wszystkie wasze marzenia się spełniły :)
Jutro dodam wam mobile mix'a z ostatnich dni :) 
Kocham was.
Wasza Charlie :)

4 komentarze:

  1. równiez zycze wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę pogodnych i zdrowych, szkoda, że z białym puchem za oknem, a nie zieloną trawką i słoneczkiem... pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś, a blog wspaniały!;)

    zapraszam na:
    www.claudiette-paplusiak.blogspot.com

    oraz na fanpage:
    https://www.facebook.com/ClaudiettePaplusiakPhotogrpahy?ref=hl

    POZDRAWIAM!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super blog! Obserwuje i zapraszam do mnie na konkurs!!!
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń