:)

piątek, 7 października 2011

264 dni



A ja lubię jesień... mam kolejne wytłumaczenie na ostatnio często zadawane mi pytanie '' Dlaczego Ty jesteś taka smutna''... '' To przez tą pogodę''... beautiful lie...
Wiem nudzę was... wiem nikomu już nie chcę się tu nawet wchodzić... ale nic nie poradzę na mój stan ducha...
Ostatnio przez to rzadko bywam w szkole... od samego rana robię sobie gorącą herbatę z owoców leśnych w moim pół litrowym kubku, ubieram ciepły kolorowy sweter, zakładam słuchawki w których hipnotyzują mnie dźwięki piosenek Led Zeppelin i czytam stos książek które ostatnio wypożyczyłam z biblioteki :)
No i obowiązkowo odliczam dni do spotkania z kimś kto wreszcie sprawi, że się uśmiechnę :)
It was really, really good.
You made me happy every single day.
But now... I've got to go away!

7 komentarzy:

  1. Niezły czad, ja nie mma czasu wlg na zdjęcia jesienne wyjść a raptem jak mam to deszcz deszcz deszcz i jesień staje się.. szara

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia. Jakby taka była jesień każdego dnia. A dzisiaj deszcz. Przygnębiające, dobrze, że są ludzie, którzy udoskonalają nasz świat i przy nich nawet jesień staje się ciekawsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia. :)
    jak zawsze. :)
    @jb_poland_jb

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie piękne zdjęcia ! < 3

    zapraszam , powrót :)

    http://hopforthfuture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! ah, lubię Twoje foty

    OdpowiedzUsuń