:)

sobota, 6 sierpnia 2011

lalalaa



wieeem, wieeem! nudne i brzydkie zdjęcia... ale znowu nie mam czego dodawać! :(
dzisiaj chyba zrobie sobie jakiś trip po mojej wiosce bo trzeba coś z tym zrobić!
ale to dopiero wieczorem bo teraz słońce tak grzeje że nie ogarniam haha xD
Dzisiaj moja mamusia wyprawia imieniny, także zjedzie się trochę rodziny... szczerze ? nie lubię takich spędów... Chętnie pojechałabym na działkę wyłożyła się na leżaku z dobrą książką...
Idę bo już zaczynają przyjeżdżać... ;/ ehh...
miłego dnia wam życze kochani :)


BARDZO WAS PROSZE KOMENTUJCIE!

19 komentarzy:

  1. Oj przestań .Fajnie spędzić czas z rodziną ;)


    Zapraszam - http://agagmywourd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjecia fajne, nie narzekaj ;*
    Ja wlasnie siedze na imieninach u cioci, nie wiem czy wyjde z tego zywa -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zdjęcia :)
    też nie lubie takich spendów no ale cóż ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. www.patiness.blogspot.com

    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. haha, ''taka blogerka''.
    Wybacz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia są ładne. Kiedyś trzymałam taką żabę w ręku i to wielokrotnie, a dzisiaj sobie tego nie wyobrażam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak właśnie myślałam ;) No cóż, dla mnie kiedyś to nie było straszne xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia jak zwykle zachwycają mnie swoim pięknem ukrytym w prostocie

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zdjęcia, Twojego autorstwa? ;)

    http://wiggaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. jak mnie tu dawno ale to dawno nie było ; ) a wiele się zmieniło.
    zdjęcia nie są nudne. rozwijasz się cały czas !
    szacun kochana :)

    pozdrawiam z uśmiechem
    Adźka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia są bardzo fajne ;) Zapraszam do mnie i do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dlaczego brzydkie? bardzo fajne zdjęcia.
    uwielbiam conversy, a i nagłówek masz bardzo fajny :)

    pozdrawiam i zapraszam

    annabartosik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się twój blog, a obserwuję wiele . ! Mogąłbyś mnie powiadamiać o nowych notkach . ?

    marysia-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. żabcia hehe ;)
    wiesz też czasami nie lubie takich spotkań rodzinnych ;p szczególnie kiedy połowa ludzi jest strasznie denerwująca ;) ale to wszystko zależy od humoru

    OdpowiedzUsuń