:)

środa, 31 sierpnia 2011

301 dni



Powtarzasz '' To tylko 301 dni, To mało skarbie, damy rade'', ale ja czuje że z każdą godziną jest coraz gorzej, z każdą minutą tracę grunt pod nogami, czuje jakby każda sekunda miała być tą ostatnią. Gdybyś wiedział jak mi źle, wszystko przesiąknięte jest goryczą. Nie mam już łez. Tak strasznie mi Ciebie brakuje, że nie wiem co ze sobą robić, jedyne co przynosi mi ukojenie to muzyka, dźwięki naszych ukochanym piosenek z ulubionych płyt. Wtulam się wtedy w twoją koszulkę i wyobrażam, że jesteś obok, że wcale nie mieszkasz 319 km ode mnie. Każdy ten kilometr jest jak cierń wbity w me serce. Nie mogę skupić się na życiu by godnie je przeżyć, bo co to za życie bez Ciebie ?

Niech ten pieprzony czas szybciej mija...




4 komentarze:

  1. Ym, szczerze mówiąc, sama nie wiem co Ci teraz napisać. Może tylko to co zawsze: zdjęcia są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjecia swietne:)
    a zcas napewno szybko minie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas szybko mija, a nie dacie rady się spotkać szybciej?

    OdpowiedzUsuń