:)

środa, 6 marca 2013

trouble...+ wywiad



Siedzę na nie moim komputerze więc znalazłam śliczne zdjęcie w deviantart.com
Nie mam nic do powiedzenia, bo szkoda słów... to co się wczoraj działo było konkretnym przegięciem...


Dodam więc jeden z wywiadów które przeprowadziłam :)

1.Imię, wiek i skąd pochodzisz ?  
 Ela, 17 lat, Karpacz
2. Twoje hobby ? i dlaczego robisz akurat to... 
ostatnio taniec brzucha, a tak poza tym to standardowo kasiążki, muzyka itp...
3. Największa wada ? i dlaczego nie lubisz w sobie akurat tego...
 lenistwo! Jest tylke rzeczy do zrobienia, tylko pięknych chwil, które mogłabym przeżyć, a mi się nie chcę.
4. Masz jakiegoś idola ? Osobę z której bierzesz przykład? Jeśli tak to kim on jest i co zmienił w Twoim życiu... 
W sumie to nie mam ;)
5. Czy masz ulubioną piosenkę ? Co Ci się w niej najbardziej podoba ? 
,,Don't cry" - Guns'N Roses. Nie potrafię powiedzieć co mi się w niej podoba, ale ma w sobie coś takiego, że dociera do mnie. I to bardzo mocno. Zazwyczaj jak się wsłucham, to mimo tekstu Don't cry, ja płaczę ;)
6. Twój ulubiony film ? Dlaczego ten ? 
Lubię bardzo dużo, zazwyczaj coś przygodowego np. ,,Van Helsing"
7. Jaką książke ostatnio przeczytałaś ? Opisz o czym była i jakie wywarła na Tobie wrażenie. ,,Kości w proch" Kathy Reichs. Opowiada ona o kobiecie która jest antropologiem sądowymi pomaga policji rozwiązać zagadkę seryjnych zabójstw.
8. Opisz swój najlepszy i najgorszy dzień w życiu. 
 Najlepszy? Ciężko wybrać - może nie dzień, ale chwila. Moja najlepsza przyjaciółka miała chłopaka w Katowicach (a ja przypominam, że mieszkam w Karpaczu) i organizowałyśmy jego przyjazd do niej z okazji jej urodzin. Choć w sumie on sam miał do niej przyjechać, to samo wyciąganie od niej jego numeru, i jej zaskoczona mina gdy się o tym dowiedziała były bezcenne. Najgorszy? Hmm, jeszcze gorzej. W sumie nie mam takiego dnia, żebym mogła go zapamiętać jako najgorszy w swoim życiu ;)
9.Twoja największa fobia ? coś czego się boisz i dlaczego. 
W dziecieństwie bardzo bała się dużych psów. Teraz trochę mi przeszło. Najbardziej boję się, że ktoś włamie się do mieszkania -,-
10.Co byś zrobiła gdybyś miała milion zł i ostatni dzień życia ? 
Skoczyłabym ze spadochronu!
 
eloum.blogspot.com
 
Bardzo Ci dziękuje za odpowiedzi :))

 to zdjęcie jest moje.

 
Jeśli chciałbyś zacząć ze mną korespondecje, lub po prostu wysłać mi kartkę z twojego miasta chwaląc się jego pięknem napisz do mnie na mejla : funny@vp.pl ! ODPISZE NA KAŻDY LIST I KAŻDĄ KARTĘ!!!
Nikogo nie zmuszam do takiego sposobu poznawania ludzi ale uważam, że to coś fajnego, wiec czemu nie ? przecież to pamiątka na całe życie ;)
Nie szukam przyjaciół, mi chodzi tylko i wyłącznie o piękno i prostotę przekazywaną w listach, bo to zanikająca tradycja, a ja choć w jakimś stopniu chce ją zatrzymać :))




JEŚLI JUŻ TU JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !




PS. wymyśliłam pewien cykl na blogu... otóż chodzi o to by chętne osoby zgłosiły się do mnie bym przeprowadziła z nimi wywiad.. wszystkim chętnym wyśle te same oryginalne pytania na mejla, a później umieszcze wszystkie wywiady w postach na blogu. Będę robiła tak często jak będę mogła wymyślając nowe pytania :) Więc błagam zgłaszajcie się. KAŻDY WYWIAD BĘDZIE PUBLIKOWANY :)) ZGŁASZAJCIE SIĘ NA MAILA FUNNY@VP.PL W TYTULE WPISUJCIE ''WYWIAD'' A W TREŚCI'' ZGŁASZAM SIĘ'' WTEDY WYŚLĘ WAM PYTANIA :)

PS. BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚCIE KLIKALI W REKLAMY NA BLOGU GDYŻ BIEDNE ZE MNIE DZIECIE ;PP
 
 
ps. mam do was pytanie. Ktoś z was na swoim blogu współpracuje z jakimiś firmami ? Jeśli tak napiszcie na mojego maila funny@vp.pl parę rad jak uzyskać taką współprace i propozycje zaufanych firm które są chętne do współpracy. Byłabym bardzo wdzęczna za każdego maila :))
 
 
 
Kocham was.
Wasza Charlie :)

3 komentarze:

  1. jakie świetne zdjęcia :) zresztą cały blog masz świetny!

    może obserwujemy ??? :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję za zaproszenie do wywiadu ;) Oczywiście na blogu wrzuciłam link ;)

    OdpowiedzUsuń