:)

niedziela, 30 grudnia 2012

troche mojego dnia i pierwszy wywiad :)

 Cześć...
Dzisiejszy poranek był dla mnie męczarnią... poszłam przecież spać ok 1 rano a o 8.30 mama już mnie budziła bo trzeba jechać na działke pomóc sprzątać... więc grzecznie wyszłam spod ciepłej kołderki, zjadłam śniadanie i razem z mamą i psem wsiadłam do samochodu udając się w stronę mojej wioski.
Mama straszyła mnie ogromem pracy, a ja gdy tylko dojechałam położyłam się w łóżku w moim pokoju i spałam sobie do 12 ;p Później wzięłam się za pracę, czyli odkurzyłam salon, bo tata zakładał panele, pomalowałam jedną ścianę, pozamiatał podłogi do góry i umyłam ją, i to by była wszystko. Koło 15 zamówiliśmy jakieś jedzenie i pojechałam z psem do domu zostawiając tam rodziców ;p

Teraz słucham sobie płyty LemON która jest ŚWIETNA ! Przy najbliższej okazji muszę ją sobie zakupić.
Wreszcie mamy porządny polski zespół... dłuugo na to czekałam :)

***


Teraz czas na pierwszy wywiad
Bardzo dziekuje Paulinie za szybką odpowiedź :)


1.Imię, wiek i skąd pochodzisz ?
Nazywam się Paulina i jestem siedemnastolatką z małej miejscowości w centralnej Polsce.
2. Twoje hobby ? i dlaczego robisz akurat to.
Moje hobby zmieniają się razem z wiekiem. Gdy byłam mała,moim hobby przez długi czas był taniec. Obecnie mam kilka hobby. Rysowanie, pisanie wierszy, spotkania z przyjaciółmi, a także postcrossing. Dlaczego akurat takie pasje,a nie inne ? Głównie dlatego,że pomagają mi się odstresować, rozwijają kreatywne myślenie,a także pozwalają rozwijać kontakty z ludźmi i umożliwiają poznanie wielu ciekawostek.
3. Największa wada ? i dlaczego nie lubisz w sobie akurat tego
Największa wada ? W sumie składam się w 90% z wad. Ale największą jest chyba brak pewności siebie. Z góry zakładam,że wszystko czego jest dotknę jest porażką i nie staram się nawet próbować,bo i po co z takim nastawieniem?...
4. Masz jakiegoś idola ? Osobę z której bierzesz przykład? Jeśli tak to kim on jest i co zmienił w Twoim życiu
Idola nie mam i raczej nigdy nie miałam. Muzycznie,książkowo czy filmowo skaczę przysłowiowo z kwiatka na kwiatek. Ale jeśli mowa o osobie,która zmieniła moje życie,to myślę że jest to mój chłopak.Jego pojawienie się na horyzoncie wiele zmieniło we mnie i nastawieniu do życia, a także przyniosła wiele dobrych emocji... i przede wszystkim szczęścia.
5. Czy masz ulubioną piosenkę ? Co Ci się w niej najbardziej podoba ?
.Moim ulubionym utworem było zawsze "River flows in you" . Ale utwory zmieniają się w moim sercu razem ze zmianami w życiu, ponieważ wiele z nich kojarzy mi się ze specjalnymi chwilami i jedną z wielu wyjątkowych osób,
6. Twój ulubiony film ? Dlaczego ten ?
Na tą chwilę moim ulubionym filmem jest "Prayers for Bobby", Jest to niezwykła historia o tym,jak ważna jest akceptacja przez najbliższe nam osoby. Z tego filmu każdy może wyciągnąć własną lekcję. Ja wyciągnęłam i lekcje i wnioski. Serdecznie polecam.
7. Jaką książke ostatnio przeczytałaś ? Opisz o czym była i jakie wywarła na Tobie wrażenie.
Szczerze mówiąc nawet nie pamiętam jaka książka była ostatnio w moich rękach. Dość dużo czytam i było ich ostatnio kilka. A obecnie czytam mało ciekawą książkę "Ekologia Środowisko Przyroda" na olimpiadę ekologiczną.
8. Opisz swój najlepszy i najgorszy dzień w życiu
.Najgorszy dzień w życiu ? Chyba jeszcze mnie taki nie spotkał. Najlepszy ? Myślę,że to będzie tegoroczny Sylwester. A do tej pory ? Myślę,że jest to 21.09.2011. Dlaczego akurat ten ? Pozostawię to dla siebie.
9.Twoja największa fobia ? coś czego się boisz i dlaczego.
.Mam wiele fobii i sama nie wiem jaka jest najgorsza. Ale chyba największa fobia to każdy strach, bo wywołuje wiele schiz.
10.Co byś zrobiła gdybyś miała milion zł i ostatni dzień życia ?
 Kupiłabym chłopakowi wymarzony fortepian, a przyjaciołom kilka drobiazgów,które chcieliby mieć, część dałabym też swojej kochanej rodzinie,a resztę oddałabym dzieciom z domów dziecka ( myślę że z połowa by dla nich została).

http://jetaimecamille.blogspot.com/
***





Teraz zabieram się za czytanie 4 części sagi Nieśmiertelni :)
Ktoś z was już przeczytał ową serie ??


Jeśli chciałbyś zacząć ze mną korespondecje, lub po prostu wysłać mi kartkę z twojego miasta chwaląc się jego pięknem napisz do mnie na mejla : funny@vp.pl ! ODPISZE NA KAŻDY LIST I KAŻDĄ KARTĘ!!!
Nikogo nie zmuszam do takiego sposobu poznawania ludzi ale uważam, że to coś fajnego, wiec czemu nie ? przecież to pamiątka na całe życie ;)
Nie szukam przyjaciół, mi chodzi tylko i wyłącznie o piękno i prostotę przekazywaną w listach, bo to zanikająca tradycja, a ja choć w jakimś stopniu chce ją zatrzymać :))


JEŚLI JUŻ TU JESTEŚ ZOSTAW KOMENTARZ !




PS. wymyśliłam wczoraj pewien cykl na blogu... otóż chodzi o to by chętne osoby zgłosiły się do mnie bym przeprowadziła z nimi wywiad.. wszystkim chętnym wyśle te same oryginalne pytania na mejla, a później umieszcze wszystkie wywiady w postach na blogu. Będę robiła tak często jak będę mogła wymyślając nowe pytania :) Więc błagam zgłaszajcie się. KAŻDY WYWIAD BĘDZIE PUBLIKOWANY :))



PS. BYŁABYM WDZIĘCZNA GDYBYŚCIE KLIKALI W REKLAMY NA BLOGU GDYŻ BIEDNE ZE MNIE DZIECIE ;PP




Ukryty w kłamstwach, wobec prawd, samych
Pisząc coś na kartkach starych
W imię tych ran nowych, które zadaję
Błagam, napraw mnie


12 komentarzy:

  1. Ciekawy wywiad :)
    Ja nie czytałam tej serii :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Myslałam nad przeczytaniem tej seri! ;)
    Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, my też mamy działkę i nie lubię tam jeździć ;pp

    zapraszam do mnie, będzie miło jak wpadniesz:)
    +obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z wywiadem ;p
    Zapraszam do mnie :
    http://fashionableangel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. genialny blog, śliczne zdjęcia *_*
    zapraszam do siebie, i obiecuję że będę zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny wywiad !
    Zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobry wywiad!
    szczęśliwego nowego roku i udanego sylwestra !! :D
    zapraszam:
    http://rozowo--mi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałam niecałe dwie części,ale już kocham tą sagę. Pierwszą część pochłonęłam w zaledwie kilka godzin.

    Byłabym wdzięczna,gdybyś dodała do wywiadu link do mojego bloga,taka mała reklama dla mnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Wywiad spoko. Sprzątanie na Twojej wsi w domu, spanie na tym wygodnym materacu... CHCĘ ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te pierwsze zdjęcie , a wywiad bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. szukasz chętnych do wywiadów ?
    bardzo fajny pomysł ! jeżeli chcesz, możesz przeprowadzić jeden ze mną <3

    dont--stop--believin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tą sagę bardzo mi się podobała. Ale niestety ostatnio zaniedbałam się z czytaniem i znów pragnę do tego powrócić. Co do bloga to bardzo mnie się podoba :) Jest taki oryginalny i nie czuje w nim sztuczności wiesz co piszesz i o czym chcesz. Nie piszesz głupstw tak jak nie którzy. Co do wywiadu zgłoszę się na meila ;)

    OdpowiedzUsuń